onsdag 12 september 2012

Just ja!

Jo, jag hade känslan av att jag glömt något! ;) denna skola! När ska jag göra detta!? Vad har jag gett mig in på. Jag ligger inte direkt efter men jag skulle kunna läsa i några växlar snabbare för nu skulle man kunna säga att jag ligger och kryper på ettan!
Men hur ska jag kunna läsa när den sötaste lilla bebisen vill bli pussad på. Det får gå som det går det här, klarar det gör jag alltid ändå!

Nu sover grodan och sen ska vi ut på promenad med Lotta, Ted och Tiger . Bäst att röra på sig så kan jag äta upp kokosbollarna jag köpte på marknaden sen! Ha, ha! Inkomster och utgifter liksom.

What else... På lördag är det middag med Natalie på Manis och jag längtar! Alla borde ha en Natalie i sitt liv :)

Det var allt för nu, hej hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar