tisdag 30 oktober 2012

Aptenta

Jag kände det på mig. Det gick åt helvete också. Från att ha varit topp student så har jag nu blivit... Ja, inte så som jag var förut i alla fall.
Jag hade ett tråkigt liv förut också så då kunde man sitta och nöta, nöta dag ut och dag in...
Nu har jag roligt men måste dra ner lite på det roliga också för skolan ska jag klara. Vilket jag också kommer men jag behöva tydligen komma långt ner för att komma på att trycka på start även på läshjärnan. Nu är det gjort i allafall.

Trevlig dag har jag haft i övrigt. Tog en sväng på stan efter tentan och passade på att göra ärenden som man inte alltid kan göra så lätt när grodan är med. Ett par vinterskor letade jag b la efter men hittade inget intressant så får ha mina slitna från förra året ett tag till.

Nu ska jag och älskling titta på ett avsnitt av Dexter och äta lite ost och kex! Lite romance ;)

Trevlig kväll, vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar