onsdag 24 oktober 2012

Full rulle!

Äntligen har jag landat i soffan! I dag har vi haft att göra, varit ute på hela dagen!
Kl 12 hade vi tid på Bärs foto för 6 månaders fotografering, Leo hade skjorta dagen till ära :) jag längtar tills vi får se bilderna!
Sedan blev det en sväng på stan för att köpa hakklappar också hittade jag sååå mjuka sängkläderna till Leo på Åhléns! Helt underbara, rekommenderar jag verkligen!

Fika med Helena på Waynes blev det sen innan vi alla tog en långpromenad och jag passade på att svänga in till mamma där vi fick middag, jag och bror och respektive! Mammas mat är alltid godast!
På lördag ska jag bjuda henne och Klas på middag men vet inte riktigt vad. Tips?

Nu så har vi tvättat och försökt få lilleman att somna. Han brukar alltid äta välling kl 18 och sen sova men icke idag. Klarvaken bebis!
Nu fick han gröt i allafall och somnade så nu blir det ett avsnitt av Sons innan det är dags att krypa ner i sängen för att orka med imorgon också :)

Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar