söndag 30 oktober 2011

Vi gjorde det igen.

Eller jag gjorde det igen. Kilar upp och börjar fixa frukost. Tittar på kl i köket och den är halv åtta. Oj, vad länge jag sov tänkte jag. Sätter mig framför tv:n och tittar på nyheterna och se på fan, kl är halv sju.
Ja, ja, nu är jag uppe iallafall.

Det är ju nu jag borde passa på att sova innan liten kommer men det fattar inte min kropp. Många brukar bli tröttare än vanligt också när man är gravid men inte jag inte. Jag är piggare och uppe tidigare än vanligt.

Igår kväll tittade vi på Så mycket bättre från i lördags. Jag tycker det är ett så härligt program. Ett av dom allra bästa som svensk tv har kommit på. Aldrig kommer jag glömma när Lill-Babs sjöng för Berghagen i förra säsongen. Jag grät, Marie som jag tittade med grät, Berghagen grät och jag tror faktiskt att hela Sverige grät.

Dagens lärdom är att inte köpa flingor med mindre socker. Det är inte gott och det är inte alls i närheten av att vara samma sak. Jag är sugen på fil och frosties. Inte fil och några torra äckelbitar. Nej, ni den niten går jag inte på igen.

Trevlig måndag så hörs vi senare : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar