måndag 31 oktober 2011

Plugg och jobb!

Igår kväll ville jag ut och hitta på något eftersom jag hade suttit inne exakt hela dagen och tok stirrat på datorn.
Iallafall så åkte vi till Iggesund och hälsade på Niklas och Frida. Vi tänkte först bara ta en kaffe där men det var så trevligt och vi hade så mycket att prata om så vi blev kvar där i nästan tre timmar. Kom hem vid halv tio och då brukar ju jag ligga i sängen för länge sedan!

Nu ska jag strax iväg och jobba ett par timmar sedan måste jag plugga och skriva klart det sista på uppsatsen. Även måste jag till bibilioteket och hämta en bok som jag har lyckats låna (Utbildningshistoria, den skulle man väldigt gärna ha köpt va?) och sedan hämta ut en bok som jag har köpt. (Bara funktionshindrad) och sedan är jag redo för nästa delmoment i skolan!

Jag har även tänkt att göra något fint för älskade mamsen idag <3
Även ett stort grattis till Moster Erika som också fyller år idag!
Älskade nu <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar