tisdag 25 oktober 2011

Mätt i magen!

Gud så mätt jag är. Tror jag spricker. Så här stor har min mage aldrig varit förut och nu överdriver jag verkligen inte. ; )

Jag bjöd hit mamsen på middag idag. Jag lagade inte något festligare än spenatsoppa men det är då fasligt gott och aldrig hade jag kunnat tro att man kunde bli så mätt på soppa.
Både mamma och Joel kom hit och sa på en gång att dom var vrålhungriga så jag kände mig lite dum ett tag som stod här med en soppskål och dom är så där hungrig.
Vi rullade som bollar allihopa efteråt iallafall.

Idag har jag haft finbesök av Jessica. Det var hemskt länge sedan, alldeles för länge sedan vi träffades så det var mycket trevligt. Go gumman. Nu får det inte gå så långt igen till nästa gång.

Vi har tvätt tid nu på kvällen så det blir en hemmakväll. Ligga på soffan och titta på film eller serier. Ett avsnitt av Sons of Anarchy blir det först och främst iallafall. : )

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar