onsdag 26 oktober 2011

Lite smartare!

Jösses vad mycket jag och Helena har pluggat idag. Jag är sopslut i huvudet nu. Svensk litteratur och engelsk litteratur. Karl Marx, Dewey, Weber, ja ni nu är jag expert på dom allihopa. Imorgon får vi vår första stora uppsats och den ska vara klar på onsdag. Jag är inte så orolig eftersom jag älskar att skriva men lite orolig är jag över om man har förstått den engelska litteraturen helt fel... Äh, inget blir bättre av att gå och oroa sig så bättre att göra sitt bästa och se vad som händer.

Snart kommer älsklingen hem och jag sitter och funderar om jag ska orka koka spaghetti och steka lite korv till middag eller om jag ska ta med mig killen ner på Bockarna också äter vi där.

Måste nog blunda en sekund om bestämma mig sen ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar