måndag 31 oktober 2011

Slut i huve.

Sopslut är vad jag är nu. Har suttit framför datan sedan kl 10.00 och skrivit och skrivit på uppsatsen. Nu är det inte mycket kvar. Ska bara få in lite korta saker från tre kapitel till sen så är det klart.
Den satans referensförteckningen gjorde jag idag också för den är nästan det värsta med alltihopa. Jag förstår inte varför det ska vara så svårt? Varför kan man inte bara skriva bokens namn och författare. Nehe ni, bara det ska vara som en jävla uppsats.

Det var en grinig tjej som mötte älsklingen när han kom hem från jobbet.
-Jag tänker inte laga mat, jag har ont i huvudet, jag kräks.
Välkommen....

Jag lagade köttfärsås och spaghetti till slut och blev genast på bättre humör. Det blir jag alltid när jag får äta "barnmat".

I stort sett hela 15 graviditetsveckan så mådde jag bra. Jag kräktes inget och tänkte att äntligen är det över. Tji fick jag och sedan igår har jag århundradets huvudvärk ( den var okej imorse men den gillade inte att jag satt vid datan hela dagen) och har hela dagen kräkts upp allt jag ätit. Jag vägde mig imorse och nu väger jag lika mycket som jag vägde när jag vägde in mig på MVC och då har jag ändå växt på magen och tuttarna.
Har jag ont imorgon så tänker jag iallafall gå till MVC efter jobbet och be dom att ta ett blodtryck på mig. Imorse låg jag och funderade över att jag nog hade fått en hjärnblödning så det var nog bäst att jag låste upp dörren så ambulansmänniskorna kommer in om jag skulle måsta ringa efter dom.

Ha, ha. Man kan ju tro att jag ibland inte är riktigt klok. ha, ha! Ja, men det bjuder jag på : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar