söndag 30 oktober 2011

Bowling : )

Igår kväll åkte jag och Joel för att möta upp Emma, Johanna och Sjöberg på bowlinghallen också möttes vi i en bowlingmatch.
Vad roligt det är att spela och jag förstår inte varför man inte gör det oftare!
I början gick det jätte bra för mig men sedan så dalade det säkert neråt. På första serien så ledde jag ganska länge men på andra serien så missade jag var och varannat kast så i slutändan kom jag nog typ sist kan jag tro.
Mycket trevligt var det.

Efteråt så åkte jag och älskling hem också hade vi hyrt med oss en film, Something Borrowed också hade vi en stor godispåse. ( Som vanligt så köper jag en gigantisk påse också äter jag sedan  st och vill inte ha mer). Filmen var faktiskt mycket bättre än vad jag trodde att den skulle vara! Trots att det är en film om otrohet så föll man verkligen för deras kärlek!

Imorse var jag uppe kl åtta, trodde jag men hon var visst bara sju. Vid halv nio hade jag tråkigt så väckte älsklingen med frukost på sängen och tände ljus. Min älskade Joel <3

Nej, nu har jag två födelsedagskalas att besöka!
Hej då : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar