fredag 28 oktober 2011

Och något roligare!

Jag måste skriva ett litet roligare inlägg också känner jag. Kan inte avsluta min dag med sådant där skit. Jag säger ett till fy på dom och sen får det vara bra för idag.

Idag har jag varit på stan och lunchat/fikat med massa tjejer. Vi var på Tewes och jag kan verkligen rekommendera deras sallader! Jag tog räksallad och man fick jätte mycket räkor! Toppen.
Sedan blev det en sväng på stan där jag hittade lite kläder. Köpte två koftor på Gina ( man kan ju faktiskt ha dom öppen när jag blir en liten klump) också köpte jag två vanliga bomullsklänningar på HM som är fin att ha under koftorna och även att dom inte klämmer åt någonstans.
Självklart blev det även något till liten : ) Två pyjmaser och två par strumpor. Jag gick igenom och vek det vi har handlat idag och tidigare så nu har liten en liten hylla i min garderob. Större ska den bli och bara det blir dags att fixa barnrummet så ska vi skruva ihop byrån som just nu står i en kartong.
Vad roligt det ska bli att inreda!

Idag har jag varit lat och slängde nyss in en färdig, fryst fiskgratäng i ugnen också blir det sallad till det. Jag tror vi till och med ska vara riktigt helglata och äta vid tv:n framför ett avsnitt av Sons Of Anarchy.
Lite mys innan jag ska svida och ner för att jobba.

Av alla gravida så måste ju jag lätt vara den som mest hänger på krogen iallafall ; ) Hi, hi ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar