torsdag 20 oktober 2011

Massera min fötter!

Tänk om någon kunde göra det nu? Åh,varför är min älskling på jobbet?
Jag har inte jobbat ett långpass sedan jag blev gravid men igår gjorde jag det och därför vill mina fötter döda mig idag. Usch, vad ont jag har.

Trött är jag också som ett as och ligger fortfarande i sängen. Ska upp och laga frukost nu iallafall, titta på gårdagens halv åtta hos mig, ta en dusch och sen blir det kanske en promenad. Eller jag måste ta mig till mamma iallafall så att hon kanske kan få lite pli på mig med skolarbetet för här låter det hela tiden: Snart, jag ska snart, om en stund.
Inte för att jag ligger efter men om jag läste ca ett kapitel varje dag så behöver jag inte tokstressa nästa vecka. Lättare sagt än gjort.

Ikväll ska jag på tjejkväll med Thrése på stan iallafall, det ska bli trevligt. Roligt men ovanligt att det är jag som är den gravida och inte hon! Ha, ha ; ) Undra vad Joel säger om jag föreslår att vi ska försöka spela i hennes liga. Fyra barn : )
Jag ska nog allt prova ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar