söndag 23 oktober 2011

Min mage : )

Helt, helt otroligt vad fort det går nu. Förra veckan så kunde man känna att magen började få en "rundning" och den kändes lite hårdare än fläsket tidigare.
I måndags märktes det mer och från och med i fredags har det hänt så mycket. Nu har jag en underbar bebismage. Jag ser inte tjock ut längre utan det syns att jag är gravid.

Trots att jag inte får på mig jeansen ( eller det kanske jag får men det är sjukt obekvämt) så hela helgen har jag svassat runt i mjukisbyxor så kan jag ärligt säga att aldrig förr har jag kännt mig så vacker <3

Hela helgen har det varit fullt upp. Var i sundsvall i fredags och pluggade med studiegruppen. Så trevligt även om vi kanske inte fick så mycket plugg gjort. Vi kom dit, vi fikade, vi pratade en stund, vi åt lunch och sen åkte vi hem. Ha, ha! Men det gav energi och det är det som är huvudsaken just nu känner jag. På torsdag är det dags för uppsatsskrivning.

Igår var jag på ljusparty och köpte lite doftljus. Jag köper alltid min favorit svart körsbär men den här gången så provade jag även ett paket med ambraträd och vanilj. Kommer det lukta ljuvligt här hemma : )
På kvällen så var det middag här hemma och jag hade bjudit hit min barndomsvän som är helt, helt underbar Natalie och hennes kille och deras dotter. Dottern är den sötaste ungen jag har sett i hela mitt liv. Jag vet att man säger så om alla barn men Nathalie har verkligen den sötaste.
Det var så trevligt och tiden bara flög förbi! Det är så härligt när man tycker om någon så mycket som jag tycker om Natalie. Jag blir ledsen när jag tänker på hur många år som vi inte umgicks, hur mycket tid som vi förlorat. Nu är det bara ta igen det och inte låta det hända igen <3

Idag var jag vaken kl 05.00. Hungrig som vanligt. Väckte Joel för jag tyckte inte att jag skulle ligga vaken själv. Vi höll oss kvar i sängen iallafall ett tag innan jag ansåg det lagligt att äta frukost på en söndag.
Nyss kom jag hem från fikastund hemma hos Idah och nu ska jag åka och gratta Madde gumman som fyllde år igår.

Ja, ni hör ju! Fullt ös här!
Ha en trevlig söndag alla! Kram

1 kommentar: