måndag 10 oktober 2011

Smitning

Ja, jag försöker smita. I helgen var det tänkt att jag skulle skriva klart min skoluppgift som ska vara inlämnad idag kl 16.00 men har det hänt något. Nej, nej. Jag har hittat andra saker hela tiden som jag fann att jag verkligen MÅSTE göra. Nu sitter jag här och måste titta på den sidan på kläder och sedan den sidan.
Tänk om man hade någon som stod här brevid och skrek:
- In och skriv för i helvete!
Min alldeles egna bootcamp ledare, typ.

Men jag ska, alldeles strax, Man får ju faktiskt inga pluspoäng heller för att man lämnar in den kl 09.00 istället för 13.00. ; )

Igår åkte vi till Sundsvall och hade en mysdag. Kikade på barnvagnar ( så man har någon aning om vad man ska välja den dagen det är dags att handla, just nu lutar det åt en crescent! Tips? ) Vi köpte faktiskt en barnsäng och ett skötbord. Tidigt är det men eftersom vi ska åka till Thailand i december och lillen kommer i april behöver vi dela upp kostnaderna lite under månaderna. Även här upptäckte jag att det var en djungel. Madrasss!? Inte har jag någon aning om vad man ska ha? Fanns ju i alla möjliga prisklasser. Jag hoppade över det den här gången. Sängen ska ju inte upp ännu ändå. Men hur vet man sådant här? Alla säger att vara mamma kommer naturligt bara bäbisen föds men ja, innan då? Jag känner inget extra pirr i kroppen när jag ser olika madrasser. Ja, den här ska jag ha! Nej, faktiskt inte.

Även unnande jag mig själv en ny parfym som jag har gått och luktat på varje gång jag varit in på Åhlens sista tiden, CLEAN SKIN. Luktar ljuvligt! Rekommenderar er verkligen att gå och lukta på den.

När vi kom hem så var vi lite slut så vi lagade en wok och åt framför en film. Nyaste Pirates filmen och den måste jag säga att jag tyckte var den minst bra av dom alla.. Tyvärr.

Nej, nu ska jag verkligen sätta fart och skriva så jag kan duscha sen och ta på mig min nya parfym : )
Kram på er : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar