söndag 2 oktober 2011

Härnösand

Sitter i husvagnen nu och har redan världens hemlängtan. Jag vill åka hem och mysa ner mig under filten i Joels famn. Ja, det är vad jag vill.
Men man får inte alltid som man vill här i livet. Jag måste gå till skolan imorgon och på tisdag och på onsdag. åh, vad långt! : (

Jag sitter verkligen och tycker synd om mig själv nu. Förra gången gick det fin, fint men det var för att då hade jag Klas att hänga med men den här veckan så börjar han jobba 15.00 och slutar ca 01.00 vilket leder till att vi inte kommer ses.

Alldeles nyss så skickade jag in skoluppgiften som vi har examinerande dialog på i övermorgon. Skönt att det är gjort iallafall.

Jag får se det så att jag är ju inte ensam egentligen. Lilla bäsen är ju med mig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar