torsdag 27 oktober 2011

Oklädd!

Det är faktiskt så illa att jag inte har klätt på mig ännu idag. Eller jo, men bara något pyjamas liknande mys sak : )  Anledningen till det är att vi har fått vår första, stora uppsats idag och jag tycker det här ämnet är så roligt så jag har suttit framför datan hela dagen och skrivit och skrivit. Ändå så har jag en del kvar men det ska nog hinnas med för den ska faktiskt inte vara klar förrens på onsdag. Skulle bara vara så skönt att bli klar tidigare för efter det här så har vi inget nytt moment förrens nästa måndag då vi ska åka till Härnösand och det skulle vara så obeskrivligt skönt att vara helt ledig och inte ha något hängande över sig som man ändå har när man är student.
Vad du än gör och hur mycket du än har gjort under dagen så smyger det dåliga samvetet upp bakom ryggen på dig och viskar att det skulle verkligen inte skada om du läste på lite mer.
Huvudsaken är att jag i slutändan känner mig nöjd med uppsatsen också får den bli klar när den är klar.

Nu väntar jag på prinsen, undra vad han ska säga om att jag ser ut som att jag inte ens har klivit upp ännu. Ha, ha : )
Nej nu ska jag ta bort potatisen från spisen, idag blir det hemlagad pytt i panna till middag. Perfekt mat när det har blivit korvbitar och kassler bitar över under veckan. Även att det är mycket lämplig mat för Joel att ha med sig i matlåda. : )

Ikväll ska jag nog åka till Mamma och Papi en sväng för usch vad jag känner att jag saknar dom. Jag har ju faktiskt inte träffat Papi sedan i söndags och Mamma sedan igår! Usch och fy ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar