torsdag 27 oktober 2011

Lys upp nu solen!

Sedan strax före sex har jag suttit framför nyhetsmorgon men varm choklad och tända ljus. Livskvalité! Nu börjar jag faktiskt bli lite trött men det gäller att stålsätta sig och inte gå och lägga sig i den inbjudande sängen.
Jag tänkte att det är toppen att jag är uppe så tidigt så att jag hinner skriva lite på min uppsats för senare idag kommer jag vara upptagen med att hänga med tjejerna nere på stan.
Emma och Johanna är här från Norge och vi har inte träffats på länge, länge. Eller jo, jag och Emma träffades vid marknaden över en fika men det är då ändå alldeles för lite på så lång tid.

Ikväll ska jag jobba och imorgon ska vi ha middag för Joels Mamma Och Pappa. Så ser min helg ut och och all tid däremellan så ska jag skriva uppsats! Den ska skickas in på måndag så är jag ledig en hel vecka! Det skulle vara allt för underbart! Tyvärr kanske latmasken kommer upp och vill mysa hela helgen istället. Jag gör det snart, jag hinner ja, ni vet väl hur man kan låta när man försöker övertyga sig själv att man inte alls är en latjävel med noll självdiciplin ; )

Det som är farligt just nu bara är min trötthet som smyger sig på och jag kan faktiskt inte sätta mig och skriva för vi har ingen lampa i datarummet och just nu är det alldeles för mörkt för att jag ska kunna se mina anteckningar.
Lys nu solen, skin som den sol du är : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar