onsdag 5 oktober 2011

Pilgrimsmusslor

Ja, ni hör ju vilka saker jag får för mig. Idag har jag kommit på att jag ska äta pilgrimsmusslor. Hur ofta äter man det och speciellt på en torsdag? Men ja, har jag bestämt mig för det så funkar inget annat. Mitt ständiga svar på allt just nu är då spyr jag.
-Vill du ha ost på mackan? Nej, då spyr jag.
-Vill du åka bil? Nej, då spyr jag.
-Vill du ha en puss? Nej, då spyr jag.

Stackars Joel känner jag bara.
Men det gäller att jag äter det jag är sugen på för annars får jag inte i mig något.

Nu är jag hemma från Härnösand iallafall där vi hade 3 intensiva dagar. 2 examinatinoner på 2 dagar det är inte dåligt. Nu har jag en blogguppgift som ska göras till på måndag.
Nu är det roligt iallafall när vi har lämnat alla dessa organsiationsteorier så var sååååå tråkigt, Humanrelations rörelsen dit och byråkrater dit usch och fy! Nu har vi kognitiv teori, sociokulturella teorier och igår hade vi förläsning om Sokrates, Platon, Aristotoles osv. Så roligt : ) : )

En kväll så gick jag ut och åt med två klasskompisar och det var mysigt. Härnösand är ju inte så stort och vi hittade ca en restuarang men den var tipp, topp. Nu har Klas iallafall kollat upp och det ska tydligen finnas en massa restuaranger. Det är bara det att jag hela tiden har letat på helt fel sida av stan. Andra sidan får vi undersöka nästa gång som blir vecka 45.

Nu blir det frukost till att börja med iallafall : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar