söndag 16 oktober 2011

Underbara höstväder : )

Vilket härligt väder det har varit idag. Vi åkte ut på Maln och gick en sväng med hundarna i slingan men istället för att åka hem med mamma och dom så tog jag och Joel en promenad hem. Vilket var jätte skönt men det var i längsta laget för jag fick jätte ont i benen sista biten.
Sedan jag blev gravid får jag hemskt ont i ben och fötter om jag går länge eller står en längre stund. Jag har t ex fortfarande samma arbetsskor på Bockarna och jag har aldrig haft något problem med dom men nu vill jag typ skära av mig fötterna efter två timmar...

En förkylning är på G känns det som, igen suck och pust. Har jätte torra läppar idag och blåsor i munnen och så brukar det alltid börja för mig. Väldigt passande att det kommer precis när vardagen och allt plugg ska sättas igång igen....

Trevlig helg har jag haft. Jobbade i fredags men hoppade upp tidigt på lördag morgon för att städa lägenheten, åkte sedan och handlade innan jag ställde mig och bakade turkiska piroger. Så bra att ha i frysen till lunch eftersom jag inte alltid orkar ställa mig och laga riktig mat till lunch men måste äta lunch för bäbisens skull : )
Igår kväll var vi hemma hos mamma och åt räkor, gjorde egna räkmackor och det var helt ljuvligt.
Ha, ha, det låter som att jag inte gör något annat än sådant som har med mat att göra. Ha, ha. Undra hur tjockis den här tjejen kommer bli! ; ) Nej, det tror vi väl ändå inte : )

Idag kollade vi förresten på Insidous ( tror det stavas så!?) Den var faktiskt riktigt bra. Länge sedan jag tyckte en skräckfilm faktiskt var skrämmande men den här gjorde så jag hoppade till flera gånger.

Just nu känner jag att jag inte orkar göra så mycket mer idag så vi ska faktiskt ha ett litet Sagan om ringen maraton och äta chokladpudding ( Helt otroligt, där kom den där maten igen ; )

Det är bäbisen som vill, det är bäbisen som vill ha ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar