söndag 30 oktober 2011

Huvudvärken från helvetet

Jag har haft århundradets huvudvärk precis hela dagen nu. Det släpper inte. Fan vad ont det gör.
Jag hade den redan när jag vaknade men då gick den att leva med iallafall. Strax efter nio måsta jag lägga mig igenom för det blev bara värre och värre. Vi halv tolv tok kräktes jag och det släppte för tio minuter.
Åkte till pappa och fick äntligen en alvedon ( Vi hade varenda medicin man kan kan ha i ett medicinskåp förutom just alvedon, självklart eftersom det är det enda du får ta som gravid). Det hjälpte ca 30 minuter och nu tror jag att huvudet ska sprängas snart igen. Jag tror till och med att jag vill att det ska sprängas.

Nu har jag bara ett måste kvar iallafall för dagen och det är ett personalmöte sen blir det bums till soffan för att lägga sig raklång.
Där blir jag kvar också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar