tisdag 1 november 2011

Grattis Mamma : )

Denna kväll så bjöd jag ut min älskade mamma på restuarang. Vi gick på Texas och åt middag. Det var så mysigt och det är så härligt att få göra något för mamma, hon som alltid gör allt för mig! <3 
Jag åt Wyatt Earp som jag alltid äter där nu för tiden ( Nu låter det som att jag äter där ofta, det gör jag inte) . En stor bit biff som är vänd i peppar, majskolv, fyra olika såser, vitlökssmör och chili fries. Gud så gott!

För att jag skulle få uppsatsen gjord till senast idag så gav jag mig själv en morot. Om jag gjorde klart det idag så ska jag få träffa Natalie och Elisia imorgon och det funkade. Äntligen är den inskickad och jag får fika imorgon istället för att sitta här och slita mitt hår! Jag har redan börjat träna uppfostring ; ) På mig själv bara än så länge men jag kanske ska prova på Joel också ; ) Ge han utegångsförbud i några dagar! Så jag får ha honom alldeles för mig själv. Det skulle allt vara lite mysigt : )

Idag har jag börjat inse att jag har drabbats av en riktig gravidhjärna. Helena skrev till mig att vi hade fått något från vår lärare på vår konferans. Jag gick in på Studera för att kolla mailet men inser där att det här känns inte rätt. Det är ju inte hit jag ska. Jag satt och funderade och funderade men jag kom inte fram till vilken sida jag skulle in på. Jag kunde för allt i världen inte komma på vilken skola jag går på.
Till slut fick jag känna mig ganska tappad bakom en vagn och helt enkelt fråga henne vilken skola vi går på.

Det är ju tur att man har vänner iallafall när allt inte funkar som det ska. I fortsättningen ska jag kanske ha ett armband runt handleden också med Joels telefonnr så man kan ringa det om man hittar mig helt vilse någonstans. 
Är nog säkrast så! ; )




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar