torsdag 17 november 2011

Vikten

På appen på facebook där det visar att jag är i 18 veckan står det att jag förmodligen har gått upp mellan 3-6 kilo.

Imorse fick jag inte behålla frukosten ( inte så ovanligt ) så jag blev lite orolig just idag för jag känner ju att jag inte har gått upp 6 kilo. Jag ställde mig på vågen och jag har gått upp 200 gram.

Längtar till på måndag när det är ultraljud så jag får veta att bäbisen mår bra.
Oro, oro, oro. Tänk om du inte växer liten för att mamma inte kan behålla något!

2 kommentarer:

  1. Bäsen tar den näring han behöver av dig ändå även om du inte får i dej nåt ibland, de är bara skit snack att man ska äte för 2 tex...Bara så du vet säkert inget att ora sig för, med eddie gick ja upp 5kg bara till v25.. Kramar

    SvaraRadera
  2. Jag sitter och läser massa fakta och jag förstår ju att det är jag som tar stryk innan bäbisen gör det men ändå så blir jag så orolig. Det är väl mycket eftersom jag inte har varit på ultraljud också ännu. Jag blir nog lugnare efter det : ) Kram!

    SvaraRadera