onsdag 16 november 2011

Trollet

När jag åker för att sova över hos mamma så brukar jag inte packa ned så mycket mer än underkläder, kläder och tandborsten. Här finns ju allt men tji fick jag den här gången. Mamma hade tydligen packat med sig allt till Sthlm för nu sitter jag här nyduschad med karl deo under armarna och oborstat hår för inte ens en kam hittade jag. Inte så bra med tanke på att mitt hår redan är som svinto även om  jag borstar det ofta.
Men man får göra det bästa av situationen : )

I förrgår kväll precis innan jag och älsklingen somnade så kom jag på en sak.
-Älskling, älskling sover du???
-mmmmm
-Men du måste lyssna nu! Jag har kommit på vad bäbisen ska heta om det är en tjej!
-Mmmmmm
- Hon ska heta Liv! Det är ju hur fint som helst!
-Mmmmmm

Joel kom inte ihåg något av det här igår när han kom hem från jobbet och jag frågade vad bäbisen ska heta. Han tyckte om Liv iallafall när jag berättade igen så vem vet det kanske blir en liten Liv : )
Nästan bara 4 månader kvar nu innan vi vet : )
Låt dom gå fort!

2 kommentarer:

  1. Fina namn ni har som förslag! =) Liv är jättefint Viggo med! =)

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du tycker det : ) Viggo är vårat favvo också på en kille. Det har varit det enda namnet som vi har varit mer eller mindre säkra på hela tiden : ) Ska bli spännande att se vad det är för någon som kommer ut : )

    SvaraRadera