tisdag 29 november 2011

Tax free katalogen

Det är egentligen flera månader sedan vi bokade vår resa till Thailand men jag har inte riktigt tänkt på det så mycket ännu. Det var så långt kvar men nu börjar resfebern komma.

Vi fick tax-free katalogen igår och det är så roligt att kika i! Jag ska iallafall beställa sol lotion för det är mycket billigare där än hemma. Jag behöver ha så starkt också, ca 30. Speciellt nu. Joel kan nog ha mindre för han ser ju redan ut som en utlänning. Min brunögda prins. <3

3 Veckor kvar. Helt obeskrivligt. 3 veckor kvar tills vi ska ligga på en strand och mysa, hitta på roliga saker, äta gott och handla en massa saker.
Vi ska fira jul med palmer och sandstrand. Jag behöver inte ens sakna min familj för dom är ju med. Iallafall Mamma och Klas och det är ju tur för annars skulle jag nog gråta ihjäl mig efter mamma ; ) Ha, ha! Joels pappa är också i Thailand då och kommer och firar jul med oss. Kommer helt enkelt bli underbart!

Jag längtar, jag längtar, jag längtar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar