onsdag 23 november 2011

Adventsmys!

Igår så städade jag och sedan åkte jag och köpte nya adventsljuststakar och en julstjärna. Så nu har jag gjort mysigt här hemma. Jag älskar ljuset som blir och det är så härligt att tända massa ljus på kvällen eller ännu bättre, på morgonen när man kliver upp och äter frukost framför tv:n.
Dessa få saker är det ända i julväg som kommer bli i år eftersom vi är utomlands över jul och nyår. Jag behöver ingen julgran för jag ska dansa runt en palm i år istället tänkte jag.
Om det nu inte är så att kusin Johan som ska bo här med Melissa vill ha hela julköret för då får jag väl så snällt pynta till det ; )

Jag blev godkänd på examinationen idag iallafall. Skönt att det är gjort och nu ska man bita tag i nästa sak som innebär en massa, massa läsning i ca två veckor. Men det tänker vi inte lägga någon energi på idag iallafall.

Energin ska nu läggas på middagen, prinskorv, potatis och stuvade morötter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar