söndag 27 november 2011

Ikea!

Trots snöovädret så drog vi imorse iväg till Sundsvall för lite shopping. Det blev inte så lite shopping heller och älsklingen var lite impad av mig som lyckades med att göra av ca 2500 när jag bara befunnit mig i sundsvall ca 20 minuter. Detta hände till och med innan jag kommit in på Ikea, där gick hittade jag ännu mer.
Men så fint det blir. Jag hittade så fina gardiner till barnrummet med spöket laban på. Vita öljettlängder. Dom har en jätte bra gardinaffär i samma hus som Barnens hus. Åk dit om ni behöver gardiner för dom hade en massa. Inte så väldigt billigt direkt men fina saker. Det var som Kjelles priser ungefär.

Äntligen har jag även en läslampa i vardagsrummet så om det inte är något bra på tv:n ikväll tänker jag krypa upp i soffan med en filt och läsa en bra bok. ( Jag är på 4:delen I hammarby serien nu och den heter Helgonet, jag missade ju det när jag tipsade om böckerna här sist)

Nu är jag lite trött i huvudet så säger tack och hej för mig.
Vi hörs imorgon och hoppas ni har haft en trevlig advent! : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar