söndag 6 november 2011

Frukost på sängen : )

Älsklingen väckte mig imorse med frukost på sängen. Underbara älsklingen vet hur man får sig att känna sig speciell. Vi klev sedan upp och tittade på en film, Kronjuvelerna. Den var väldigt bra men det går inte att låta bli att säga att den var mycket märklig. Jag vet inte i vilket fack jag ska lägga in den i eller om det är en barnfilm, en film för vuxna eller en familjefilm? Väl värd att se iallafall.

Nu väntar jag på att kl ska bli halv tolv så att jag kan titta på reprisen av Så mycket Bättre. Känns som att det blir lite av en soffdag idag. Enda måste jag har är att jag ska griljera en skinka.
Vi är i Thailand över jul så jag tänkte laga ett litet, mini julbord idag : )

Men först ska jag gå till datarummet och pussa på min älskling som sitter och spelar dataspel. Ja, jag är tillsammans med en geek ; ) ; ) Men den bästa av dom alla <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar