onsdag 2 november 2011

En röd vagn!

Nej, det har jag inte. Vi har faktiskt köpt en svart vagn, en crecsent duo men idag var jag och handlade kudde, örngott, lakan och en filt och det blev i spöket Laban med röd färg. Jag tycker det är så fint med rött på både killar och tjejer.

Joel ringde nyss och då frågade jag om jag fick bädda vagnen. ( Jag måste kolla så jag inte är fullkomligt sjukt i huvudet som redan håller på med det). Han sa att det var okej så jag ska väl göra det nu på eftermiddagen. ( Så får man ju tvätta det sen innan liten kommer )
Sen är det väl så också att vad är det som är fel med att jag längtar så fruktansvärt mycket efter mitt barn om det är någon som tycker att jag är ute i lite väl god tid. ; )

Jag håller mig faktiskt från att inreda barnrummet ett tag till iallafall men ni kan tro att det kliar i fingrarna.

Jag var även in på Lindex där dom hade super rea och där hittade jag två fina tunikor. Jag har hitills bara handlat unisex kläder men dessa kostade bara 35 kr styck så jag kände att det är väl inga pengar direkt att prata om så jag köpte dom fast jag inte tror att jag kommer få en tjej. Jag tror mer på en pojke fast alla runt omkring mig tror på en tjej! Om inte annat så är vi ju typ hundra personer som ska ha barn samtidigt så någon av oss borde få en tjej och då har jag två fina tunikor som någon kan få eftersom jag inte har någon användning för dom. Så det så ; )

Nej, nu är jag lite trött så ska lägga mig på soffan innan det är dags att laga middag. Lunchkorv, potatis och pepparrotsås blir det idag. Mums!

2 kommentarer:

  1. Det är ju så himla roligt att dona! Skitsvårt att låta bli, och det var väl tur det, annars hade inte allt vart klart när våran liten tittade ut! :)
    Dona på du, Micka! :) <3

    SvaraRadera
  2. Det har du rätt i : ) Jag behöver ju inte vara rädd för att inte ha allting klart. Ha, ha. Och bäst att jag har det för jag skulle väl bli tokig om Joel skulle inreda!; )

    SvaraRadera