söndag 6 november 2011

Många besök så här på en söndag : )

Idag har vi haft besök : ) Först kom Fia och Madde. Så roligt att Madde ska ha barn bara ca 6 veckor före mig. Kan våra bäbisar bli kompisar och mammorna ska ut på racer promenader med barnvagnen!
Sedan kom Thrése förbi en sväng med sakerna jag hade beställt när jag var på ljusparty så nu luktar det ambraträd och vanilj i hela lägenheten.
Nu på kvällskvisten kom Mamma, Klas, Morbror och kusin Ida!

Jag har haft en bra dag förutom den här satans huvudvärken som vägrar ge sig. I dag är den fruktansvärd igen och jag ringde till rådgivningen som säger att jag förmodligen har blodbrist. Det konstiga är ju att jag inte är trött alls vilket jag borde vara om det är det som gör mig dålig. Dom rådde mig iallafall att ringa hälsocentralen imorgon och inte låta dom skicka mig till MVC utan jag måste få en läkartid för en riktig undersökning. Jag hoppas, hoppas dom kommer hitta vad det är för jag orkar inte med huvudet något mer.
Jag inte bara tror utan jag vill att huvudet ska sprängas.

Nu tackar jag för mig för idag : )
Hörs imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar