fredag 25 november 2011

Full rulle

Idag är det full rulle som gäller. Snart ska jag åka hem till Hanna och hälsa på och i eftermiddag så blir det handling inför helgen innan middag hos svärmor och sen ska vi åka till Joels kompis Petter och fira honom för han fyller år idag. Det här blir nog en mycket trevlig dag.

Jag längtar så mycket till imorgon bara för då ska älsklingen laga en överraskningsmiddag åt mig ( som jag vet om men jag får inte veta VAD det blir). Det är jag som lagar maten här, det blir ju så när jag är hemma på dagarna och Joel jobbar. Skulle ju kännas lite dumt om han fick ställa sig och göra det som har jobbat hela dagen och jag ibland har legat på soffan hela dagen eller bara hängt på stan. Ha, ha : ) Sen tycker jag att det är roligt också! Men jag ser mycket fram emot imorgon när han ska göra det.
Det känns lite pirrigt nästan, som när vi precis hade träffats och han lagade middag åt mig första gången : ) Det var nog då jag föll som en fura ; )

Jag kanske blir ännu mer kär imorgon, nej för det går inte! : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar