måndag 28 november 2011

No sweet dreams

Dom två senaste nätterna har jag drömt så mycket tok och vaknat i nästan panik. Det är så skönt att vakna och förstå att det var bara en dröm men känslan sitter kvar så länge.

Natten till igår så drömde jag att Joel var otrogen. Helt öppet dessutom, framför mig och jag var så ledsen men han brydde sig liksom inte. Hög gravid var jag också men han bara fortsatte mysa med den där tjejen på något diskotek som vi var på. ( För er som pluggar i Härnösand så var diskoteket på café Samba ; ). När jag vaknade så låg inte Joel bredvid mig och paniken växte.
-Joel!!!!!!!!!!!!!!!
Han kommer och hoppar ner i sängen med mig och måste pussa och mysa länge innan jag lugnar ner mig. Usch, jag vill aldrig förlora min älskling. Han är min, mitt allt och jag ska för alltid leva för att göra honom lycklig.
Jag föddes för att vara din <3

Inatt så har jag drömt att jag vart mobbad och det var en av mina absolut bästa vänner Frida som var gängledaren. Jag grät och grät och sprang hem till mamma som bara höll med om allt taskigt som alla sa till mig. Jag skulle senare gå och jobba men när jag kommer dit så har cheferna anställt några andra ( B la Big Brother Christian) för jag ska inte få jobba där längre för att jag var så hemsk. Till slut blev det en massa mat och dom nya hängde inte med så då sa en av cheferna att jag kunde väl få jobba en kväll i köket då för där passade jag väl in. Gömd där ingen såg mig.
Det här var absolut inte heller någon rolig dröm och jag skickade till Frida så fort jag vaknade att jag behöver en kram. Jag har fortfarande inte fått något svar men jag hoppas att det är för att hon är på jobbet och inte för att drömmen har slagit in!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar