torsdag 24 november 2011

Youghurt livet

Igår fick jag äntligen behålla lite mat på dagen. Jag var så glad och lycklig över det så stoppar i mig korv och potatis när Joel kommer hem som slutar med att jag får jätte ont i magen och måste lägga mig. Tvär däckade i ca 2 timmar och kände mig lite bättre. Vi åkte ner på jobbet lite tidigare och jag mitt spån tänker att det vore gott med en pubmacka. Det fattar väl vilken idiot som helst egentligen att om du inte ens får behålla vätska kan du inte slänga i dig en tallrik med pommes frites.

Men nu är ju inte jag vilken idiot som helst så jag gjorde ju det vilket inte alls slutade bra och det blev inge jobb för mig för jag blev jätte sjuk.
Idag mår jag bättre men sitter här med en förbannad skål med youghurt. Jag är hungrig. Jag vill äta inte sleva i en soppskål.

Gud vad tråkigt det måste vara för er att läsa om det här hela tiden men det är så mitt liv ser ut just nu och det är det som det kretsar runt. Hur jag mår, vad jag kan äta och bla, bla, bla.

Iallafall så hade jag examination igår och blev godkänd. Så skönt! Även att vi fick tillbaka våran uppsats vi skrev för ett tag sedan och jag blev även godkänd på den så inga komletteringar eller något som måste göras om. Underbart skönt.

Nu ska jag börja fixa mig, jag funderar på om jag orkar färga håret men usch vad jobbigt. Fast det är ganska så jobbigt med utväxten från helvetet också.
Jag ska träffa Jessica på stan för en lunch/ fika iallafall. Det var sjukt länge sedan vi gjorde något så det ska bli så mysigt! Sen ska jag väl in på några affärer och kika runt om jag känner mig själv rätt. : )

Ha en toppen dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar