måndag 21 november 2011

Breaking Dawn!

Vilken film, åh vad bra! Jag kan inte förstå hur jag ska kunna vänta ett helt år innan jag får se fortsättningen! Jag älskar, älskar, älskar dessa filmer!

Som ni förstår så var jag och älsklingen på bio igår. Mys! Konstig var jag som jag blir ibland nu för tiden.
-Mikaela, ska du ha popcorn?
-Nej, det ska jag inte för jag ska ha baconchips!
-??? Du hatar baconchips!
-Nej, inte idag. Jag är riktigt sugen på det faktiskt.

Det var gott också, igår. Idag tjöjs ( Eller hur det nu stavas) vid tanken på dom igen. Det är ju vidrigt!

När vi kom hem så tittade vi på en till film som jag kan rekomendera. Uninvited hette den och var en psykologisk thriller/ lite skräck. Både jag och Joel tyckte den var riktigt bra faktiskt : )

Trevlig måndag på er : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar