lördag 26 november 2011

Full rulle IGEN!

Idag har vi donat här hemma. Tömt gästrummet på saker och istället monterat ihop spjälsängen och skötbordet så nu börjar det likna ett barnrum. Jag bara står och tittar in nu och myser. Vad man kan längta...

Jag lyckades även montera ihop en möbel från Ikea utan att få ett vansinnesutbrott som det alltid brukar sluta med annars. Jag anser alltid att jag har mycket bättre lösningar än vad Ikea har men idag gick det faktiskt vägen. Som sagt så blev det inget utbrott men däremot så satte jag mig och böla när Joel skruvade ihop skötbordet.
-Nu gråter jag!!!!!! Buhhhhh!
-Men varför då?
-Jo, för det är så fint att pappan sitter och snickrar ihop möbler till sitt barn. Buhhhhh!!!!!!!
Det är ju bara skratta åt hur man är.

Imorgon ska det iallafall fixas en massa mer och vi ska åka till Ikea för att handla världens längsta lista. Sängkläder, lampor till barnrummet, matta, läslampa till vardagsrummet, gardiner till två rum. Skydd till spjälsäng och skötbord och en massa, massa mer. Det ska bli så roligt : ) Jag kommer nog vara klar med allt i december så sitter jag här sen. Jaha, då var det fem månader kvar då. Ha, ha!

Jag har det väldigt bra just nu som sitter i soffan men datorn och min älskling lagar middag till mig. Han lagar det han lagade åt mig på vår första dejt. Jag blir helt pirrig i magen ; )

Jag Älskar Dig Min Joel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar