tisdag 15 november 2011

Lurvbollarna

Det är så mys att vara hemma hos Mamma med vovvarna. Dom låter mamma aldrig sova länge, på sin höjd till halv sju kanske men mig väckte dom inte förrens kl åtta imorse. Sen har vi bara tagit det lungt. Nyss åt vi lunch som blev tre kalla godingar med ketchup. Mycket nyttigt. Ha, ha!
Jag ska strax ställa mig och förbereda brända kotletter till middag så kändes väldigt jobbigt att laga en riktig lunch också. Korv är gott det med! : )

V.18 idag! Tiden går så fort. Det gick så segt fram till ca vecka 15. Under dessa veckor så är det ju inte direkt något som händer heller förutom att jag jag hade en tio veckors magsjuka men nu händer det så mycket och tiden bara svichar förbi.
Jag hade aldrig kunnat tro och förstå hur man kan älska och längta så mycket efter någon man aldrig har träffat <3

Nej, nu sitter grabbarna och tok stirrar på mig och eftersom jag inte har nå korv kvar får jag erbjuda dom en promenad istället. Hörs kanske senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar