söndag 6 november 2011

Party Animal!

Ha, ha! Det var tre super trubadurer på Bockarna igår. Robert Damberg, Erik Brodén och Per Engman. Jag tänkte att det skulle bli roligt så jag hade sagt till en hel del folk att nu ska vi gå ut. Jag tyckte tiden sneglade sig fram och när kl var 23 och dom fortfarande inte hade börjat spela tyckte jag att det var hiskeligt sent och jag kände att jag behövde sova för läääänge sedan. Halv tolv åkte jag hem och kunde inte tvätta av mig sminket fort nog så att jag kunde slänga mig ner mellan täcke och kudde.

Jag insåg att det är inte roligt att gå ut nykter när alla andra dricker. Det är en fruktansvärd ljudnivå på fulla människor. Så roligt att man inte fattar det när man själv är ute på. Även att jag aldrig tänkt på den när jag jobbar. Det är som att man är skyddad bakom baren.
Nu så går jag iallafall tillbaka till att ha middagar på hemmaplan istället och sova kl 22. Passar mig alldeles utmärkt just nu också gör vi ett nytt försök om ett år eller så på en utekväll : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar