onsdag 9 november 2011

En termin är klar

Nej, nu ni ljög jag allt för en termin är inte alls klar men idag var det sista gången jag behövde vara i Härnösand för den här terminen.

Nästa gång jag ska dit kommer jag vara en solbränd, ganska så tjock eller till och med jätte gravid strlk men det kommer nog gå lika toppen det också. Den här veckan var inte obligatorisk så det var inte så super mycket folk ( Vi är över 50 st elever annars och ibland har vi även föreläsning tillsammans med reguljär studenterna) och man märker direkt att stämningen blir annorlunda. Fler vågar prata och fler människor syns. Även att vi har fått byta sal. Förut satt vi en stor aula men nu är det en helt nyrenoverad sal som är mycket mer hemtrevlig och man känner sig mer trygg än när det känns som att man måste skrika halsmandlarna ur sig för att man ska höras.

Nu är jag trött och tänker sova tidigt. Jag får skriva om något mer och förhoppningsvis något roligare imorgon istället. : : )

God Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar