torsdag 24 november 2011

Ångest, ångest!

Det är ju så härligt när man är inne på en affär och hittar en massa som man vill köpa. Det känns ju så bra just då och det är som lyckan är gjord när man drar kredit kortet. Sen kommer ångesten, när man kommer hem och börjar packa upp det man har köpt.

Inte för att jag egentligen köpte så mycket idag men det blev en väska och nu det värsta. Jag handlade böcker för 500 kr och det var inte ens skolböcker utan böcker bara för min läsning på fritiden. Usch varför var jag så dum, så dum. Vad totalt onödigt! Men jag ville ju så gärna ha dom och jag har faktiskt sagt att jag behöver köpa lite nya böcker tills vi åker till Thailand så jag har att läsa i solstolen.

Det var nog rätt bra av mig ändå.

Nu ska jag krypa upp i soffan och läsa innan middagen ska lagas. Lasagne blir det idag, en av Joels favoriter : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar