lördag 19 november 2011

Denna lördag

Denna lördag kom till ända den också till slut. Idag har jag mått typ som en ja, jag vet inte vad. Jag kunde inte sluta kräkas imorse. Spelade ingen roll vad jag åt eller drack. Hungrig var jag också men jag fick inte behålla något. När ska detta gå över?

Till slut blev jag sugen på Mc Donalds som jag är typ hela tiden under denna graviditet. Tidigare i mitt liv har jag kanske ätit där tre gånger på ett år och nu vill jag att det helst ska ske en gång i veckan. Iallafall så slutade jag må illa då. Konstigt nog med tanke på att det är sådan flottmat.

Även om måendet vill ta kål på mig ibland så var det ju ändå så att plugget behövde göras idag så lite har jag iallafall fått gjort.

Nu har jag precis kommit hem från en trevlig 30-års fest. Grattis igen Nadia : )

Vi avslutar kvällen framför Twilight. Joel har inte sett den tredje så jag måste titta på den nu med honom så kan jag släpa med mig han på den fjärde snart : ) Kanske redan imorgon : )
God natt : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar