fredag 4 november 2011

En till vecka som flög förbi!

Fast vi har hela helgen kvar men den går alltid så fort eftersom jag då äntligen får ha min prins hemma.

Igår hade jag en super ledig dag och bara gjorde mysiga saker. Jag blev upplockad av mamma och mina kusiner Ida och Alwa. Alwa förklarade att hon längtade så mycket efter bäbisen och om det är en flicka så ska hon och hennes mamma behålla den men om det är en pojke så ska han heta Fabian men då får jag behålla den. Ha, ha! Vilka idéer dom små har för sig.
Vi lunchade iallafall på Mc Donalds och sedan hyrde vi film, åkte hem till Mamma och alla grävde ner sig i stora soffan och tittade på Panda 2. Den här tjejen slocknade efter ca 20 minuter.

Älsklingen hämtade mig och vi köpte hämtmat till middag ( Jösses, så onyttig jag var igår). Pizza till honom och sushi till mig. Sedan la vi oss på soffan och myste framför två filmer. Höll om varandra, myste och pussades. En kväll bara för han och mig <3

Ja, så Alwa tycker att bäbisen ska heta Fabian. Det är fint men inte ett av namnen som vi har tänkt på. Finns så många namn men så några som jag vill ge till det käraste jag kommer ha på jorden. Faktiskt så är vi ganska säker på två pojknamn men tjejnamn är vi inte alls lika säker på. (Om inte mormor Anneli får bestämma då ; ) Jag har alltid trott att det skulle vara tvärtom för man kommer alltid på en massa fina tjejnamn. Dock inser man sedan att dom inte är fina nog!

Nej, nu blir det en dusch snart och sedan ska jag vänta på mamma så hittar vi på något. Jag ska även ner på stan en sväng med älsklingen sen. Vi ska hitta en present till Joels kusin som fyller 3. Någon som har något tips? : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar