fredag 18 november 2011

God Middag!

Ikväll har vi varit och firat Joels syster Cecilia som blev färdig undersköterska idag. Vi firade det genom att äta middag på medelhavskällaren.
Det blev till och med tre rätters och det var så gott.
Jag åt Saganaki till förrätt och lax med chevreost till varmrätt samt hjortron parfait med vitchokladsås till efterrätt. Ganska mätt jag nu.

Idag har jag även köpt en overoll som liten kan åka hem i från bb. En grå blev det så det passar både liten kille eller en liten tjej. Öron har den också så jag ska åka hem med en liten björn ; )

Nu känner jag verkligen för att krypa långt ner under filten, nära Joel och mysa men det är ju skillnad på vad man känner för och vad man måste.
Ner till baren ska jag!
Trevlig fredag : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar