tisdag 23 oktober 2012

Jag ska alltid vara Mikaela

Jag ska aldrig bli en sån där tråkig mamma som baaaaaaara pratar om mitt barn och inte kan göra något annat.
Jo, sörrni ni ska bara veta att jag och Joel kommer minsann ha barnvakt vi för vi ska fortsätta vara Joel och Mikaela, inte bara mamma och pappa, minsann!

Jo, tjena. Man var allt bra kaxig innan han kom den lilla grodan. Så lite man visste.

Vi ska på husvisning på söndag, 3 stycken efter varandra och det tycker så klart inte Leo är toppen att göra på en söndag. Ingen annan dag heller för den delen eftersom han förmodligen inte har förstått det här med veckodagar och helger ännu. Men aja, i alla fall så sa Joel att borde vi inte skaffa barnvakt på söndag.
Jag känner direkt hur underläppen börjar darra och jag vill nog inte alls köpa hus ändå, eller så vill jag köpa ett utan att titta på det.

Jag har så klart tagit mitt förnuft till fånga och vi ska ha barnvakt för att titta på hus.
Och det är fortfarande Mikaela fast hon hon tycker det är jobbigt att vara utan sin bebis i bara någon minut.
Mikaela är ju mamma nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar