torsdag 25 oktober 2012

Toker, glader, butter, trötter...

Jag har spenderat denna kväll med Trait teorin inom personlighetspsykologin och jag tycker det är as tråkigt! Alla andra är kul men inte denna.
Kan vara för att jag ALDRIG har hört talas om den, visste inte om att den fanns och vill just nu inte heller att den finns.
Jag bytte till socialkognitiva istället, mycket mer min melodi!
Så får jag helt enkelt hoppas att trait inte kommer på tentan på tisdag.

I dag har vi varit på stan igen, lite mer shopping till Leo blev det. B la en overoll. Jag är trött på mig själv hur mycket jag örsar om dessa overoller med alla men nu så, jag är nöjd.

Nääää, jag är nog inte på så mycket humör idag... Jag ska nog lägga mig och läsa en bok istället. En vanlig bok.
Vilket får mig att tänka på att jag för några dagar sedan lade in en förhandsbeställning på 50 nyanser av mörker. Den kommer på tisdag. Jag längtar till tisdag. Efter tentan då så klart!

God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar