måndag 29 oktober 2012

God morgon!

Som dom flesta redan skrivit på fb så ja, det är snö ute. Det är så roligt att det varje gång blir som en överraskning för folk och behöver 341 statusuppdateringar. Jag är då inte äldst av mina fb vänner, jag har bara upplevt 27 vintrar men det är kanske något fel på mig för jag blir inte förvånad av snö. Jag vet att det kommer varje år. Ingen suprise där.

Så... I lördags hade vi mamma och Klas här på middag. Kräft och tomatsoppa till Förätt sen gjorde jag Per Morbergs biffstroganoff till varmrätt. Mamma hade med sig massa snacks och ost och kex till efterrätt. Det var trevligt.

Igår var vi på fyra husvisningar varav inget kändes jippie yey men ett har potential så vi funderar lite. Jag känner i allafall att området känns helt rätt. Det finns nog en riktig Svensson Svensson i mig som vill ha villa, Volvo och vovve på ett sådant där område där dörrarna står öppna och ungarna springer över till varann stup i kvarten :)

Igår kväll hade vi besök av Ante, Emelie och lilla Hugo, mys!

Idag borde jag plugga för jag har tenta imorgon men det är inte det lättast när Leo har börjat vända på sig till mage, han kommer tyvärr inte ihåg hur man vänder tillbaka så han blir arg varannan minut och då ska man vara där och vända. Ha, ha!
Nej, bara vädret lugnar sig lite blir det nog en fika och prom med Josefine och Morris :)

Bye, bye!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar