måndag 29 oktober 2012

Godmorgon!

Idag har jag tenta och jag vill krypa under jorden, alternativt dö en stund.
Jag har pluggat och jag kan teorierna vad dom går ut på men vår klass har en sida på fb och där skriver dom om så konstiga saker som dom andra sitter och pluggar på som jag inte har en aning om vad det kan vara och jag får panik!

Jag känner att det är inte bara bra att tidigare ha läst så mycket psykologi för jag snöar liksom bara in på det som tidigare varit viktigt och öppnar inte ögonen för något nytt men nu är det en annan lärare och på universitet så det jag tycker är viktigt kanske inte är det här men å andra sidan så finns det ju folk som inte har läst psykologi som jag tidigare och man måste ju kunna det jag redan kan, alltså grunderna så då borde jag ändå tänka på rätt saker men jag vet inte. Vi får se.
Klarar jag den kommer jag i alla fall inte vara en tråkig svensk som aldrig kan skryta om något, klarar jag den är jag så jävla duktig. Enkelt.

Innan tentan så ska jag och grodan ta en promenad till mamma där vi ska få besök av mammas kusin och mina tremänningar. Lunch ska vi också få och sen stannar Leo där tills Joel slutar.

Men det var väl allt för nu.
Nu ska jag dricka lite mer kaffe och må lite mer dåligt tills tentan är gjord. Blääh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar