måndag 6 maj 2013

Men redan!?

Ja, redan kommer ett till inlägg!
Jag älskar att blogga kommer jag ihåg nu när jag väl tog mig tid att skriva ett inlägg imorse.

Vi har iallafall haft en toppen dag! Först kyrkis där det busades från öppning till stängning. Leo somnade sittandes när vi gick därifrån och det har ALDRIG hänt.
Han fortsatte att sova när vi kom hem så jag passade på att sitta ute och sola på vår altan! Det var jätte varmt och jag kunde till och med klä av mig tröjan. Det kommer bara hända på den här baksidan kan jag tala om för jag kände då att den här kroppen är för slapp och vit för att släpas med någon annanstans. Ha, ha!
Ja, ja. Jag lever och mår bra i allafall :) huvudsaken det.

På eftermiddagen har vi varit hos Veronica och Molly och nu sover Leo igen. Jag väntar på att han ska vakna så att vi kan äta korvstroganoff :)
Leo har börjat äta samma mat som oss nu och det går bra faktiskt. Han tycker om det mesta men framför allt korv!
Kalla godingar skulle han kunna leva på :)

Lite trött är jag känner jag.
Måndag kvällar är härliga i allafall, ett varsitt avsnitt av Game of Thrones och Vikings har vi som väntar.
Härligt!

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar