måndag 20 maj 2013

Härliga dagar!

Vilka härliga dagar vi har haft nu på slutet!
I lördags var vi på två mysiga kalas och det gillar vi :)
I söndags var vi på tro det eller ej ett hundkalas hemma hos mamma för att Zlatan fyller åt nästa helg. Så tokig är mamma i sina hundar.
Det bjöds på grillad korv och hamburgare så att det även skulle passa födelsedagsbarnet ;) Leo tyckte allt var toppen och fick i sig 2 korvar och ett korvbröd samt en isglass. Skönt att han är matglad min lilla kille. Vi hat även varit ute mycket i det härliga vädret!

Igår var det sämre väder men vi var på kyrkis och på em fick vi besök av Natalie och Bea med deras barn. Jätte trevligt!

Idag blir det ett fm besök av Johanna innan jag och grodan ska gå på badhuset! Det ser vi fram emot : )

Dagarna bara flyger fram och imorgon blir Leo 13 månader. Han utvecklas nästan varje dag nu och "pratar" så mycket. Det han just nu har snöat in på är att ropa på mig hela tiden Mammamammmamammamammamamma eller om man ska klä på honom eller liknande så låter det nejnejnejnejej. Det är så gulligt!

Jag har så svårt att sova på nätterna nu så jag blir knäpp snart. Nu sover Leo men då är jag vaken... Det är skolan som stressar mig... Vad annars. Jag rekommenderar då ingen att någonsin plugga heltid på universitet samtidigt som man är hemma med ett litet barn. Man kan då gå in i väggen för mindre.
Bara två veckor kvar nu iallafall sen är denna termin över och nästa börjar Leo på dagis. Jag ska bara ha honom där i 15 timmar per vecka för det klarar jag skolan på. Mer vill jag inte.

Hmmm, ja det var väl allt för nu. Tror jag ska hoppa in i duschen nu innan grodan vill sova tuppis!
Vi hörs :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar