torsdag 14 juli 2011

Vissa dagar är man tröttare än andra.

Även fast jag jobbar till 03 på Bockarna så brukar jag ändå vakna senaste tio. Idag fick jag släpa mig själv upp ur sängen vid elva så jag skulle hinna laga matlådor. Jag antar att tisdagen tog ut sin rätt. Jag måste ha haft för roligt som fick genomlida gårdagen. ; )

I tisdags kväll träffades nästan hela Bockarna personalen också åkte vi MS Medvind ut i skärgården. Jag blev väldigt imponerad av den, var så mycket finare än vad jag trodde att den skulle vara. Bra service och god mat, ännu bättre var den nog för alla som äter sill. Det gör tyvärr inte jag. Efter det blev det Sigge Hill där vi alla stod på gästlistan och det kändes mycket härligt att svansa in där och för första gången i sitt liv känna sig som Paris Hilton ; ) ; ) Ha, ha. Skämt åsido.
Där blev det mycket dans och en och annan drink för mycket men det var så värt det. Jag älskar er alla mina underbara arbetskamrater.

Lite minus var det dock att det är så fruktansvärt mycket folk där på tisdagar på Gossip. Man kan inte röra sig någonstans. Att ta sig från den ena sidan till den andra tar ca 20 minuter. Väldigt fint har det iallafall blivit men jag måste nog säga att jag tycker det är lite töntigt att man gör så fint att man sedan måste servera öl och drinkar i plastglas för att inte golvet ska gå sönder om någon tappar ett glas i golvet. Dom vill förmodligen vara en snygg inneklubb men jag fick ändå känslan av att jag var på en festival med mitt plastglas i handen. Gå all in på lyxen om det ska vara annars kan vi hoppa över det.

Nu ska jag borsta gaddarna och sedan ska jag cykla iväg till jobbet, mitt andra älskade jobb. Sen ska jag hem till älskade pojkvän och pussa på honom.
Jag är allt en lycklig tjej ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar