tisdag 7 augusti 2012

Hello!

Länge sedan igen! Tyvärr! Svish, svosch också har det gått en vecka igen.

Så vad har vi haft för oss?

Jo, en super rolig sak är att jag var ut på hudikkalaset med några från mammagruppen och jisses vilket partaj! Man kan festa fast man blivit mamma, det är då ett som är säkert! Jag har inte haft så KUL på år och dag! Jag har inte heller mått så dåligt som jag gjorde på söndagen men det var så värt det!
Jag planerar redan in en ny fest den 18 och då kanske fler mammor vill hänka på? Jag säger att det är en hej då fest till Lotta även om hon inte flyttar, jag använder det ändå till en anledning för att vi ska partaja igen ;)

Annars så har jag och Grodan hängt som vanligt, hängt med våra kompisar ;) vi var en sväng till Gävle med mamma för att hälsa på hennes kusin och det var en toppen dag. Leo blev så bortskämd och fick så mycket nya kläder så nu klarar han sig ett tag. Min 3 månaders bebis har redan strlk 74, otroligt men sant!

Idag har vi mys dag i alla fall för Leo skulle upp kl 03 inatt så det är väl middagstid för oss snart! Ha, ha!
Middag och middag, dieten sket sig ialla fall för den är för dyr! Jag handlade för 2000 i veckan och det är ju inte hållbart så jag får helt enkelt börja träna. Däremot så äter jag allevo soppor nu i några dagar för att få ut vätskan som vägrar lämna mig sedan graviditeten. Jag har 35 annars och nu fick jag köpa strlk 38 men efter en timme så blir dom för små när fötterna sväller!!
Jag veeeet att det inte är en bra bantningsmetod och det är inte heller därför jag för det utan bara för att äntligen få ut vätskan!
Funkar inte det här får jag nog uppsöka läkare och se om jag kan få vätskdrivande, jag har ju ont!

Nej, nu vill min son ha uppmärksamhet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar