fredag 27 juli 2012

Dr McDreamy

För att fördriva tiden nu ibland, t ex när Leo bestämmer sig för att vakna kl 5 så har jag börjat titta på Greys Anatomy från säsong 1, det finns 8 så jag har att göra ett tag. Jag tycker faktiskt den är riktigt bra!

Joel är ute på lite galej ikväll så jag och Leo skulle ha myskväll, vad händer? Jo, Leo säger god natt 18.30 så här har man fått suttit ensam. Madde och Mysan var och hälsade på mig en sväng och det var mys i alla fall. Jag var och plockade upp Leo en sväng nyss också för jag längtar så mycket efter honom när han ska sova hela natten.

Nu lääääääängtar jag till imorgon när jag och mina mammavänner ska dricka vin och ut och svira. Vi ska äntligen träffas som vänner och inte som mammor, SKOJ!
Jag tror att det kommer bli så mycket surr så det har nog aldrig surrat så mycket.
Vi har planer att gå på Hudikkalaset men vi får väl allt se för 350 kronor för en kväll tycker jag är helt galet, varför tar man så dyrt!? Ska jag betala det så vill jag se Loreen och hon spelar redan kl 22 så då måste man åka ner redan vid 21 och det roligaste är ju att jag ska få sitta och surra med mina vänner och då blir 21 alldeles för tidigt. Huvudsaken är i alla fall att vi kommer vara tillsammans, sen vart vi befinner oss i slutändan är nog inte så viktigt ; )


Nej, nu blir det ett till avsnitt sen så är det natta så jag är piggelin imorgon  för att mysa med den här lilla skrutten som har lärt sig skratta, underbart!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar