söndag 1 juli 2012

Sunday Morning

Jag började denna söndag med att ta en liten sovmorgon. Ända till halv nio sov jag och det var sååå skönt.
Vi har sedan haft en mysmorgon och tittat på flera avsnitt av True Blood. Snart har vi sett klart av det som finns och vad i hela världen ska jag titta på då!?

I går var vi och hälsade på en av dom sötaste tjejerna i hela världen. Emmas och Simons lilla tös, hon har ännu inte fått något namn så jag gör som hennes mormor och säger bara gullungen. ; )
På kvällen var det först tänkt att jag skulle gå ut (Som jag tror att nästan hela Hudiksvall gjorde) men det blev ändrade planer och det är skjutet på framtiden istället.
Istället så hade jag en myskväll med min man och son, vi drack Loka Citron och åt chips. Man kan inte begära så mycket mer av livet för att vara med dom är allt jag behöver <3

Nu ska vi för första gången ha barnvakt till Leo en liten stund. Vi ska på middag hos mamma kl 16 och vi skulle behöva handla lite hem så vi åker till mamma nu strax och lämnar Leo och sedan sticker jag och äslklingen iväg och handlar själva. Det är ju bara tråkigt för honom att följa med och hos mamma kommer han nog få så mycket uppmärksamhet så det  finns inte ord. Hon är nog världens lyckligaste mormor idag i alla fall.

Men nu ska vi dra! Hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar